Monday, March 1, 2021

b e r t a m b a h

 

Hi everyone!

dulu-dulu aku cerita hanya berdua,

kini kian bertambah alhamdulillah,

apa yang bertambah?

the nephew and nieces,

hanya nak biarkan memori ini terpahat disini,

adakah akan bertambah lagi? 

inshaaallah, doakan <3

biarkan gambar bicara semua:


aina, anak buah pertama dilahirkan kini berumur 14 tahun dimana kalau kau ikut entry aku, 
dia yang paling dewasa dahulu dan sekarang, sedang belajar mengenali dunia sebenar


atiqah, kini berusia 10 tahun yang mana dulu kau boleh lihat dia paling kecil 
dalam entry aku pernah tulis dahulu kala, agak maju dalam dunia teknologi ini :p


anisah, tak pernah aku tulis tentang dia waktu aku sekolah dahulu kerana dia belum wujud, 
kini aku kenalkan dia anak buah ketiga yang berumur 6 tahun sekarang dan sangat petah!


johan, tak pernah ada dalam entry aku sebelum ini juga,
one and only anak buah lelaki yang aku ada turut berumur 6 tahun, paling manja?


sarah, turut tiada di entry blog terdahulu, anak buah kelima yang 
berumur 4 tahun sekarang, paling cheeky!


aisyah, anak buah keenam serta baru sahaja dilahirkan dan bakal genap 1 tahun 
pada tahun ini, dimana dia merangkak dan bersedia ke fasa bayi seterusnya.


berkurun blog tak ditulis,

dibiar sepi,

sampai anak-anak buahku bertambah lagi dan lagi,

semoga ada lagi dilain hari,



yang penting aku harry potter (;



No comments:

Post a Comment